الاثنين، 14 نوفمبر 2011

رسائل إلى حبيبي


حبيبي.. وحشتني قوي
انا عارفه ان مافاتش على فراقنا اكتر من يومين.. لكن بجد غيابك مأثر فيا فوق ما تتصور
احساس بالفراغ .. والوحدة.. وغربة مالهاش حدود فى عالم واسع بقيت بحس بالوحشة فيه
معقول للدرجادي اتعودت انك تكون في حياتي؟.. معقول أكون وصلت للدرجة دي من الإدمان؟
انا عارفه ان فراقنا كان غصب عننا.. بلدنا احتاجتك تخدمها بعلمك وبسلاحك.. ومافيش غير اننا نقول السمع والطاعة.. بقلوبنا قبل لساننا
ياترى عامل ايه؟.. ياترى بتفكر فيا زي ما بفكر فيك؟
وحشتك زي ما انت واحشني قوي كده؟

بادعيلك في كل صلاة ان ربنا يوفقك ويكون جنبك وينورلك طريقك.. ويصبرني على بعادك
ياترى هل لما كنت انا اللي ببعد وبسافر كنت بتحس نفس اللي انا حاسه بيه دلوقتي؟
دانت على كده بطل في الصبر :)

احب اطمنك عليا.. أنا كويسة الحمد لله وبخير.. الواحد دايما متعود انه يقول الحمد لله في السراء والضراء.. او جايز عشان لسانه أخد على الكلمة مش اكتر :)
ما تخافش عليا.. انت عارف حبيبتك صلبة وقوية وتهزم 100 عفريت.. وكل صعب في حياتي هايهون إن شاء الله.. 

خلي بالك من نفسك.. اتعلم واستفيد من كل لحظة بتعدي عليك.. ولما اوحشك قوي.. افتكر اني دايما جنبك على طول

بحبك قوي

2 حط دماغك:

ساسو يقول...

بكره باذن الله يرجع ينور حياتك من جديد
ويملاها عليكي حب وفرح وحنان

وينكى يقول...

امين يارب :)